شرایط و قوانین

راهنمای خرید و ضمانت بازگشت کالا

  • چرا باید محصولات بردیا و چاپاتی را انتخاب کنیم؟

همه می‌خواهند برنج درجه یک را از کشاورز، به بهای دست اول و خالص تهیه کنند؛ ما به عنوان یکی از دست اندرکاران برنج ممتاز ایرانی در کارخانه ای اختصاصی واقع در جنوب ایران، بهترین محصول را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  • آیا خرید اینترنتی برنج، قابل اطمینان است؟

ما تولیدکننده و ارائه‌کننده عمده برنج به سراسر کشور هستیم. مسلماً هیچ تاجری نمی‌خواهد اعتبار و برند خود را زیر سوال ببرد. کلیه سفارشات شما در سایت، دارای گارانتی بدون قید و شرط بازگشت وجه در یک هفته تا رویت محصول است.

  • آیا امکان خرید غیر از روش اینترنتی وجود دارد؟

شما مشتریان گرامی برای تهیه محصولات بردیا و چاپاتی می‌توانید از فروشگاه های زنجیره ای معتبر دیدن فرمایید؛ همچنین محصولات مورد نظر خود را بصورت تلفنی از دفتر فروش ما واقع در شیراز، سفارش دهید.

  • محصولات سایت از کدام منطقه کشت می‌شود؟

کشور ما جزء پنجمین سرزمین جهان به لحاظ داشتن زمین­‌های کشاورزی است. محصولات این مجموعه در منطقه جنوبی کشور؛ فارس و خوزستان کشت می‌شود. کلیه محصولات درج شده در سایت، دارای شناسنامه و توضیحات محل تولید هستند.

  • آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانیم خرید کنیم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید؛ سبد خرید هوشمند سایت، می‌تواند تا چندین روز سفارش را در خود ذخیره کند.

  • سفارش برنج بعد از چند روز به دست مشتری می‌رسد؟

حمل و نقل از طریق باربری یا ترمینال، مأموران پست، و همچنین وانت‌بار خصوصی کرایه‌ای به سراسر کشور انجام می‌گردد. روش ارسال محصول با توجه به وزن و نوع بسته‌بندی متفاوت است؛ لذا معمولاً طی ۲ الی ۵ روز برنج به دست شما می‌رسد.

  • آیا برای خرید از سایت حتماً باید عضویت داشته باشیم؟

چنانچه «حساب کاربری» دارید، از طریق منوی وبسایت وارد شوید. اما اگر فرم عضویت را تکمیل نکرده‌اید، فرآیند عضویت شما در ثبت سفارش یا خرید به صورت خودکار ایجاد می‌شود، و در آینده نیز می‌توانید از حساب ساخته شده، استفاده نمایید.

  • آیا برنج‌ها با کیفیت و خالص هستند؟

در همان زمان که تصمیم به تأسیس برندهای بردیا و چاپاتی گرفته‌ایم، دغدغه‌ی اساسی ذهن‌مان، بر همین کیفیت بوده است؛ تضمین بالاترین کیفیت محصولات را به شما اطمینان می‌دهیم. می‌دانیم که کیفیت پخت عالی و طعم بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد.

  • چرا تنوع محصولات وجود ندارد؟

ما همواره بر روی تنوع محصولاتمان فکر می‌کنیم، کسب و کار ما اختصاصاً برنج است. لذا پایگاه ما فقط برنج مورد اعتماد و درجه کیفی بالا را با برندهای بردیا و چاپاتی عرضه می‌کند.

  • دریافت تخفیف و اطلاع از جشنواره‌ها چگونه است؟

اگر عضو باشگاه مشتریان ما باشید، همواره از کد تخفیف و جشنواره‌ها مطلع خواهید شد.

  • هزینه ارسال سفارشات چگونه حساب می‌شود؟

در زمان ثبت سفارش، هزینه ارسال محصول با توجه انتخاب خودتان در سبد کالای شما ارزیابی و منظور می‌گردد؛ معمولاً در ارسال سریع سفارشات، مبلغ بیشتری در نظر گرفته می‌شود؛ امکان پس‌کرایه در ارسال باربری و از طریق ترمینال نیز وجود دارد.

  • آیا امکان خرید عمده برنج، با وزن یک تن و بیشتر وجود دارد؟

شرکت سوگل سفره از بدو تأسیس، فعالیت خود را در توزیع و پخش عمده برنج ایرانی، آغاز کرده است. برای سفارش تناژ برنج، از طریق منوی سایت، در بخش «برنج عمده» سفارشات خود را ثبت نمایید؛ و یا با مدیریت فروش تماس بگیرید.

  • چطور می‌‏توانیم به خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشیم؟

سوابق خرید و سفارشات در پروفایل کاربری شما وجود دارد؛ و می‌توانید فاکتور خرید قبلی را دوباره سفارش دهید.

  • ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

هر کاربری در بخش پروفایل خود، می‌تواند اطلاعات کاربری وارد شده را اصلاح نماید؛ همچنین جهت تغییر ایمیل و یا حذف کامل حساب، شامل سوابق کاربری و خرید، یک پیام حاوی توضیحات برای ما ارسال نمایید.

  • چطور مطمئن باشیم که پس از خرید، محصول بدست ما می‌رسد؟

سایت محصولات غذایی بردیا و چاپاتی دارای نماد الکترونیک تجارت است؛ و مشخصات معتبری دارد؛ تمام اطلاعات شخصی و حقوقی ما در بخش ارتباط و درباره ما عنوان شده است؛ کافی است، قبل از سفارش برنج با ما تماس بگیرید، تا نگرانی‌تان از این بابت رفع گردد.

  • آیا می‌توانیم برای شخص دیگری از سایت، برنج خرید کنیم؟

بله میتوانید، هنگام ثبت سفارش میبایست آدرس گیرنده را به آدرس دلخواه خود و مشخصات گیرنده را وارد کنید.

  • از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه مطلع شوم؟

در بخش کاربری، تمام جزئیات سفارش شما و رهگیری مرسوله پستی و ارسالی وجود دارد؛ همچنین ما در فروشگاه اینترنتی با سرویس پیام کوتاه اختصاصی، از مرحله ثبت سفارش و پرداخت تا پردازش و ارسال برنج را به اطلاع‌تان می‌رسانیم.

  • آیا امکان جابجایی و یا لغو سفارش وجود دارد؟

امکان لغو یا تعویض برنج تا پیش از ارسال محصول وجود دارد؛  همچنین در صورت مغایرت محصول ارسال شده می‌توانید، آن را برگشت دهید. با توجه به گارانتی یک هفته‌ای بازگشت یک محصول، برای سفارشات بیش از یک کیسه، کلیه کیسه‌ها بجز بسته باز شده، بطور کلی پس‌گرفته می‌شود و مبلغ به حسابتان برمی‌گردد.

  • آیا می‏‌توانیم سفارشات را تلفنی ثبت کنیم؟

ما ارائه بهترین برنج جنوب ایران را به قیمت کارخانه و با قابلیت درگاه خرید بصورت آنلاین و حضوری برای سهولت دسترسی شما هم‌میهنان عزیز فراهم کرده‌ایم؛ لذا در ساعات اداری می‌توانید سفارشات را از طریق تماس با ما نیز ثبت و پیگیری کنید.

  • محصولاتی که موجود نیستند، چه زمانی برای فروش عرضه خواهند شد؟

بهتر است در زمان فصل تولید، محصول مورد نظر را خریداری نمایید؛ با توجه به زمان برداشت شالی و تولید برنج سفید در کارخانه، هر برنج در زمان مختص به خود ارائه می‌گردد؛ بطور کلی فصل تابستان و پاییز بهترین زمان خرید برنج است.

  • آیا ممکن است محصولی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

کلیه محصولات دارای قیمت وبسایت، در انبار کارخانه موجود است؛ مگر اینکه تمام شود؛ درصورت اتمام موجودی با شما تماس می‌گیریم، و مراتب به اطلاع‌تان خواهد رسید. لذا با شناسایی و انتخاب برنج مناسب، آن را سفارش دهید.

  • مبلغ سفارش را از چه روشی پرداخت کنیم؟

مبالغ پرداختی از طریق کارت بانکی عضو شتاب و به صورت واریز به حساب پرداخت می‌شود. همچنین در مرحله پرداخت می‌توانید انتخاب کنید که از طریق واریز به حساب یا اتصال به درگاه بانکی، پرداخت مبلغ فاکتور را تسویه حساب نمایید.

  • آیا امکان خرید اقساطی و چک وجود دارد؟

احتمالاً در آینده بتوانیم چنین امکانی را به قابلیت سایت بیافزاییم. متأسفانه در حال حاضر از ارائه چنین روشی برای خرید، معذوریم؛ جهت خرید عمده و عقد قرارداد نیز لازم است، برای آشنایی و همکاری، در دو مرحله خرید بصورت نقدی انجام گردد.

  • ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب کم شود؟

جای نگرانی ندارد؛ چنانچه در مرحله پرداخت، خطایی رخ دهد، درگاه بانک مرکزی کلیه عملیات را ثبت و ضبط می‌کند. هر چند که احتمال چنین اشتباهی بسیار ضعیف است؛ اما پول شما در حساب میانی بانک است و بزودی برگشت داده می‌شود.

  • آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت امن است؟

سایت شرکت سوگل سفره دارای نماد امنیت ارسال و دریافت اطلاعات، از جمله (https) SSL است؛ همچنین رمزنگاری درست و دقیق پنل پرداخت بصورت حرفه‌ای ایجاد شده است. میزبانی دیتاسنتر ما نیز بر روی یکی از بزرگترین هاستینگ کشور مقرر است.

  • تفاوت خرید برنج از کارخانه و کشاورز چیست؟

هر کشاورزی یک نوع برنج کشت می‌کند، که در نزد او بهترین محصول تولید شده است؛ شلتوک‌ها برای تبدیل به برنج سفید وارد کارخانه شالیکوبی می‌شوند، بنابرین ما با بررسی انواع برنج و انتخاب بهترین نوع آن برای مشتری، تجارت را آغاز می‌کنیم.

  • وزن بسته‌بندی برنج‌ها چند کیلوگرمی است؟

توزین برنج در بسته‌بندی ۲/۵ الی ۱۰ کیلوگرمی است.

  • سفارش برنج چه زمانی به پست یا باربری تحویل داده می‌شود؟

کلیه سفارشات شما تا قبل از ظهر روز پرداخت، آماده و ارسال می‌شود؛ لطفاً سفارشات خود را با توجه به تعطیلی آخر هفته، در سه روز اول هفته ثبت نمایید؛ در شرایط تعطیلی، متأسفانه احتمال دیر رسیدن محصول به دست‌تان وجود دارد.

  • اگر برنجی که خرید کردیم، آسیب داشت، چه اقدامی انجام دهیم؟

همیشه قبل از ارسال محصولات، کیسه‌های برنج در کارخانه کنترل و بررسی می‌شوند، تا مشکلی وجود نداشته باشد. چنانچه ایرادی در بسته‌بندی و محصول دیده‌اید، در اولین فرصت با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید. سریعاً پیگیر خواهیم شد.

  • در صورت بازگرداندن محصول، مبلغ پرداخت چه زمانی استرداد می‌شود؟

با اینکه هنوز مشتری ناراضی نداشته‌ایم و مفتخر به این رضایت مشتری! اما چنانچه محصولی بازگردانده شود، پس از تأیید واحد خدمات کنترل کیفیت از ۴۸ الی ۷۲ ساعت بعد، مبلغ واریزی یا پرداختی شما عزیزان با احترام عودت داده می‌شود.

  • آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟

قیمت انواع برنج به صورت منظم و هفتگی بروز رسانی و کنترل می‌شوند.

  • آیا در سایر استان‌ها، شعبه یا نمایندگی دارید؟

اکنون شرکت سوگل سفره در هیچ نقطه‌‌ای از کشور، نماینده فروش یا خدمات ارائه محصول ندارد؛ اما در آینده ممکن است، در جهت توسعه برندینگ برنج ایرانی، شعب و نمایندگان فروش خود را در سراسر کشور از همین طریق اعلام کنیم.